Strategi

DOVISTAs forretningsstrategi hedder CLEAR.

Vi har i fællesskab skabt en plan, der skal løfte alle DOVISTA-virksomheder til det næste niveau. Vi vil udvikle alle virksomheder i gruppen og styrke alle brands. Og vi vil vinde markedsandele på alle vores markeder.

Vi kalder planen CLEAR. Som i All CLEAR. Fordi den skaber klarhed om retning og veje. Planen er en vækstplan. Og væksten skal komme, fordi vi spiller mere og smartere sammen som et hold.

Vi styrker DOVISTA-ledelsen i de enkelte markeder, vi styrker samarbejdet, og vi styrker de corporate funktioner, som vi alle kan trække på.

Kunden skal i centrum. På alle niveauer og i alle dele af virksomheden skal dyb kundeforståelse guide vores valg i produkter og services.

Kunden skal være kernen i alt, hvad vi gør. Vi er afklarede om, at vores produkter er vinduer og døre, vores perspektiv er langsigtet, og vi har det nødvendige økonomiske fundament til at investere i vækst.

Det er det, vi refererer til, når vi formulerer vores vision: Vi vil være den ledende, ægte, nordeuropæiske leverandør af løsninger inden for vinduer og døre.

C

Customer focus

We need to continue to move from a product perspective to a customer focus. We need to define quality through our customers’ perception.

L

Leading together

We will lead the industry together by utilizing the strength of the trust ownership and creating a common platform for all SBUs. And we need everyone to engage in getting us there through innovation and development.

E

Efficiency

We will ensure efficient lines of decision-making and encourage direct communication.

A

Accountability

We will set the right governance structures while involving key stakeholders across the Group

R

Reliability

We will build trust. Internally as well as externally in pursuit of an organization that always believes that we can do better.